søndag 1. mai 2016

Hvordan kapsler man inn glitter i gele negler? Finn det ut her.. :-P

I denne inn fyllings videoen fjerner jeg masse løftet gele fra neglene og gjør dem klare til ett nytt design.
Hun ville ha en rosa glittermix på neglene sine, så da laget jeg en til henne av div. glitter som jeg har kjøpt i fra YT bruker NailzbyJenn: https://www.youtube.com/user/70277charity 
 og glitter som hun har i sin storeenvy butikk: 
http://nailsbyjenn.storenvy.com/

Jeg kapslet dette inn i fiberglass bygnings gele som jeg har kjøpt i fra www,nded.com
Mesteparten av mine gele produkter kommer i fra denne butikken.

Jeg bruker fiberglass gele på denne jenta fordi hun har store løftnings problemer. Nesten ingen ting sitter på hennes negler!
Jeg bruker også en neglebånd drillbit som gjør at jeg får fjernet masse død hud på neglene og rundt neglebåndene. Etter jeg begynte å bruke denne ble nesten alle mine løftnings problemer borte!
 Linken er her: http://www.aliexpress.com/item/Electric-Solid-Carbide-Polygon-Cuticle-Clean-Carbide-File-Drill-Bit-Nail-Art-Manicure-Pedicure-Tool/32338002553.html

 Med denne formelen av produkter som jeg bruker nå så holder de ihvertfall i  2 uker før jeg må bytte dem... :-P Og da har hun allerede mye løft!

Dessverre kommer ikke de flotte rosa fargene og alt glitteret fram på videoen. Disse neglene skinte som rosa diamanter! :-) 
Ta gjerne en kikk!
Og tusen takk hvis du gjør det. :-)

xoxo 
Elinda - NailsofNorway



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar