onsdag 4. mai 2016

Mitt første intrykk av Ejiubas and 3140babygirl's nye stempel plater

Her er min video av mitt første inntrykk av disse platene fra Ejuibas som er laget i sammarbeid med min gode YouTube venninne 3140babygirl. Eller Jamie Griffin som er hennes navn.

Jeg beklager sterkt at auto fokusen på mitt nye kamera bråker så voldsomt i denne videoen.. :-P
Det er bare denne videoen som dette skjer i.. siden det kommer to videoer til!
De andre som kommer vil være min vurdering av stempel platene. 

Dere alle kan få 20 prosent ved kjøp, ved bruk av koden: HGB20JAM (ingen sluttdato på koden)

Du kan kjøpe disse platene på:
www.ejiubas.com  Kontakt: contact@ejiubas.com og gi dem rabatt koden.
(Dette gjelder oss Internationale kjøpere)

Alle andre fra US kan kjøpe dem på:
http://bit.ly/EjiubasHennaPlates
http://www.amazon.com/Double-sided-Nail-Stamping-Manicure-Collection/dp/B01DP437E8/ref=sr_1_10_a_it?srs=13100277011&ie=UTF8&qid=1461055336&sr=8-10



Her er også noen bilder (flere godbiter kommer når de andre to videoene kommer):


Dette er Henna Style platen, foran og bak.



Og dette er Egyptian Style platen foran og bak.


Tusen takk for at dere stopper innom å kikker på min lille kanal.
Gi meg gjerne tilbakemaldinger.

Og husk at det snart følger vurdering av hvordan disse platene virker! :-)

xoxo





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar